🎄 Doručovanie pred Vianocami 🎄

Už zase prešiel rok, a Vianoce sa blížia… Štedrý deň padne tento rok na utorok a na objednanie v piatok 20. sa neodporúčame spoliehať…

Náš prepravný partner nám oznámil, že doručovanie balíkov v SR do 23.12.2019 je garantované pre balíky, ktoré budú odovzdané na prepravu najneskôr do 17.12.2019.
Nakoľko je u nás potrebné rátať s cca 1-2 pracovnými dňami na balenie, odporúčame urobiť vianočné objednávky do 16.12.2019 do 12.00hod.* (dobierky) a ešte skôr pri bankových prevodoch (nakoľko čakáme na pripísanie sumy na náš účet).
Pri objednávkach, ktoré prijmeme po 16.12. alebo ktorých platby prijmeme neskôr ako 16.12. nevieme 100% garantovať doručenie do Vianoc. Samozrejme z našej strany urobíme maximum, aby sme Vaše balíčky čo najskôr zabalili a odovzdali kuriérom.

Pevne veríme, že svoju objednávku dostanete načas a predvianočné naháňačky spolu hravo zvládneme!

* platí pre objednávky obsahujúce všetky produkty „skladom„, alebo s predpokladaným dátumom expedície do 17.12.2019 (vratane)

Ako budeme fungovať počas vianočných sviatkov?
23.12.2019 – 9:30 – 12:00 hod.
24-26.12 – zatvorené
27-31.12 – zatvorené (balíky sa nebudú odosielať)
2-7.1.2020 – inventúra (balíky sa nebudú odosielať)
Od 8.1.2020 fungujeme v normálnom režime.

Vaše objednávky odošleme postupne opäť v Novom roku.

Zároveň by sme Vám chceli poďakovať za prejavenú dôveru v uplynulom roku a veríme, že aj budúci rok budete s nami. Tešíme sa na ďalšiu spoluprácu.


Ďalšie často kladené otázky s odpoveďami:

OBJEDNÁVAM VIAC PRODUKTOV, AKO ZISTÍM, ČI MI PRÍDE CELÁ OBJEDNÁVKA?

  • Objednávky odosielame vždy kompletné, teda až keď sú skladom všetky Vami objednané produkty.

BUDETE MA INFORMOVAŤ O ODOSLANÍ OBJEDNÁVKY?

  • Budeme, e-mailom s podacím číslom zásielky, a preto: pri vytváraní objednávky si skontrolujte svoje dodacie údaje, a najmä telefónne číslo a e-mail. Bez nich sa s Vami nevieme spojiť.“

OBJEDNÁVKU STE MI ODOSLALI, ALE STÁLE NECHODÍ. ČO MÁM ROBIŤ?

  • Buďte trpezlivý. Objednávky sú doručované štandardne nasledujúci pracovný deň (SR). Žiaľ vo Vianočnom období sa môže doba doručenia predĺžiť.
  • stav svojej objednávky môžete kontrolovať na základe podacieho čísla, ktoré sme Vám poslali v emaili
  • v prípade akéhokoľvek problému kontaktujte najprv príslušného doručovateľa (GLS, SPS, Slov. pošta). Práve oni Vám o zásielke budú vedieť poskytnúť najviac informácií

NAKUPUJEM VŽDY NA POSLEDNÚ CHVÍĽU, AKO ZVÝŠIŤ ŠANCU NA DORUČENIE DO VIANOC?

  • Nečakajte. Zásoby sa míňajú a môže byť neskoro. Avšak nezabudnite, že:

ak objednávate od 17.12 do 20.12.2016 určite online prevodom, alebo na dobierku

– vyberajte produkty, ktoré máme skladom

– 2x a kľudne radšej aj 3x skontrolujte svoje vyplnené údaje